رشید اسدپور روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام نوروز 4 بقعه و امامزاده متبرک در شهرستان های ورامین و قرچک در قالب طرح آرامش بهاری و با برنامه های فرهنگی و مذهبی، میزبان میهمانان نوروزی هستند.
وی افزود: شهرستان های ورامین و قرچک به دلیل واقع شدن در مسیر محور امام رضا(ع) و مجاورت با محور قم – گرمسار همواره میزبان بسیاری از گردشگران نوروزی است و تلاش می شود تا از فرصت حضور مسافران و میهمانان نوروزی، برنامه های فرهنگی متنوعی در بقاع متبرکه شاخص این دو شهرستان برگزار شود.
وی تصریح کرد: امامزاده بی بی زبیده و امامزاده ابراهیم قرچک، امامزاده طاهر و مطهر و امامزاده عبدالله ورامین میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری در ایام نوروز است.
اسدپور گفت: برپایی خیمه های معرفت، نمایشگاه های فرهنگی، مسابقات قرآنی، توزیع بسته های فرهنگی، اجرای سخنرانی، ارائه مشاوره های قرآنی، ادعیه و نماز جماعت از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری در ایام نوروز است.
وی اظهار داشت : به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی به ویژه در امامزاده عبدالله که در مسیر محور قم – گرمسار واقع شده، تجهیزات اقامتی، کمپ های مسافرتی برای استقرار چادرمسافران، ایستگاه های صلواتی، وسایل مورد نیاز تهیه غذا و سرویس های بهداشتی فراهم شده است.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.