به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در مانور پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در ورامین برگزار شد اظهار داشت: اجرای طرح های پلیس بدون مشارکت مردم به نتیجه مطلوب ختم نمی شود و این مهم در سفرهای نوروزی نمود بیشتری پیدا می کند.
وی اظهار داشت: تمامی امکانات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برای تأمین سفرهای نوروزی درآماده باش کامل به سر می برد ولی تا زمانی که مردم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند نباشد، این امکانات نمی تواند به طور کامل از میران حوادث جاده ای بکاهد.
ناظری از اجرای طرح های فرهنگی نظیر همیاران پلیس به عنوان یکی از طرح های موفق در کاهش حوادث جاده ای یاد کرد و افزود: در نوروز امسال 11 هزار همیار پلیس در شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه فعالیت کرده و پلیس را در کاهش حوادث جاده ای یاری می رسانند.
وی تأکید کرد: مهمترین عاملی که باعث می شود تا مردم به قانون پایبند باشند، رفتار قانونمند پلیس است.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: اولویت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در سفرهای نوروزی، تأمین امینت مسافران است لذا با هر نوع رفتاری که در جاده های شرق استان باعث به خطر افتادن جان مردم شود برخورد جدی می شود
**امکانات ورامین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
فرماندار ورامین نیز در این جلسه گفت: با تشکیل ستاد سفرهای نوروزی ورامین، تمامی امکانات این شهرستان برای پذیرایی از مسافران آماده شده است.
حسین کاغذلو افزود: وظایف تمامی دستگاه های خدماتی، اجرایی، درمانی، اورژانس، انتظامی و امدادی با تشکیل ستاد سفرهای نوروزی مشخص شده و تلاش می شود تا اوقات خوبی برای افرادی که این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند به وجود آوریم.
وی گفت: شاید افراد برای یک بار به ورامین سفر کرده و یا از آن عبور می کند، باید از این فرصت برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان استفاده و آنان را برای سفر مجدد به ورامین ترغیب کرد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.