به گزارش خبرنگار ایرنا، این رزمایش با هدف نمایش آمادگی، همیاری، توانمندی، ارتقای نظم و انظباط ترافیکی، تامین ایمنی، سلامت سفرهای نوروزی و کاهش سوانح و حوادث رانندگی با شعار « پرهیز از خطر و آرامش در سفر» در ضلع جنوبی حرم امام (ره) برگزار شد.
در این رزمایش فرمانده نیروی انتظامی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگان امداد خودرو ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس ، هلال احمر، بیمه ایران، بیمه مرکزی، آموزش و پرورش، پزشکی قانونی، همیاران پلیس، راهداران محله و بازرسان نامحسوس ترافیک حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با غرفه هایی شامل دستاوردها و ظرفیت های خدماتی شهدای پلیس راهور، هفت سین پلیس، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان اورژانس، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سازمان میراث فرهنگی، سازمان هوا شناسی، سامانه سپندار، سامانه، سپهتن، راه آهن، سازمان جوانان هلال احمر و سازمان هواپیمایی کشور برپا شده بود.
در این رزمایش نیروهای مستقر به همراه تجهیزات و وسایل امدادی خود از جلوی جایگاه رژه رفتند و همیاران پلیس جوان و نوجوان نیز در هنگام عبور از جایگاه بادکنک هایی که در دست داشتند به هوا فرستادند.
همچنین در این رزمایش، مانور عملیاتی و ترافیک ساختگی انجام شد و نیروهای امداد رسان به یاری آسیب دیدگان پرداختند.
طرح نوروزی پلیس راهور ناجا از 25 اسفند (فردا) با آمادگی کامل تمام پرسنل و نیروهای شرکت کننده در این رزمایش آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.