به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی آبفا، پرویز عبدی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به برنامه زمانبندی شده در خصوص اجرای ادامه عملیات لوله گذاری و اتصال خطوط جمع آوری فاضلاب مناطق تازه تاسیس شده این طرح در دستور کار قرار گرفته و طبق اولویت بندی و برنامه ریزی لازم در حال اجراست.
وی افزود: این عملیات از محل اعتبارات عمرانی و به طول 830 متر با استفاده از لوله های کاروگیت دو جداره 400، 500، 630 و710 میلی متری و به منظور جمع آوری و انتقال فاضلاب مجتمع های مسکونی خبرنگاران، واوان و بوکا در منطقه شمالی و شمالغرب شهر واوان از ابتدای خیابان گلها تا خیابان حضرت ولیعصر (عج) و از اوایل دی ماه امسال آغاز شده و در حال اجراست.
مدیر امور آبفای واوان بیان داشت: شهر واوان با یکصد هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای پیشرو در امر طرح فاضلاب در حوزه آبفای جنوب غربی استان تهران است به گونه ای که این شهر دارای بیش از 65 درصد انشعاب و شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب است.
وی خاطر نشان کرد: مطالعات و برنامه های لازم در خصوص اجرا و اتمام طرح فاضلاب در 35 درصد باقیمانده این شهر در دستور کار قرار گرفته و با تامین اعتبارات تخصیص یافته مطابق اولویت بندی صورت گرفته عملیاتی خواهد شد.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.