به گزارش ایرنا، کوروش گلریز روز چهارشنبه در آیین روز درختکاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 4 هکتار از فضای پارک درخت کاری شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تخصیص بودجه تا پایان سال 98 از رینگ سوم پارک بهره برداری خواهد شد.
وی با اشاره به توزیع نهال رایگان بین شهروندان خاطر نشان کرد: از روز شنبه هفته آینده(18 اسفند) 30 هزار اصله نهال، بین شهروندان پردیسی توزیع می‌شود و 100 هزار بوته گل در سطح شهر به منظور زیباسازی شهر و استقبال از بهار توسط واحد خدمات شهری کاشته می شود.
شهردار پردیس گفت: در حاشیه کمربند جنوبی آب انجیرک به خرمشهر زیر سازی کمربند سبز شهری انجام گرفته است و اوایل سال آینده مراحل آسفالت ریزی و به موازات آن کمربند سبز شهر پردیس اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به منبع تامین آب فضای سبز شهری اظهار داشت: پس از افتتاح فاز اول تصفیه خانه فاضلاب پردیس بخشی از پساب تولیدی به منظور مصارف آبیاری فضای سبز خریداری می شود و در آینده ای نزدیک لوله کشی به منظور آبیاری فضای سبز شهری با پساب اجرایی خواهد شد.
شهردار پردیس گفت: مخازنی برای طرح توزیع آب خام برای آبیاری فضای سبز راه در دو منطقه شهر تامین و انتقال پساب از تصفیه خانه به این مخازن اجرایی شده است.
گلریز افزود: تا سال آینده 600 هزار متر مکعب پساب خریداری شده به مخازن منتقل خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر چهار فاز شهر پردیس در اختیار شهرداری است در حدود یک هزار و 150 هکتار فضای سبز در طرح جامع شهری در قالب 11 فاز دیده شده است که تاکنون 200 هکتار از فضای سبز اجرایی شده است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.