به گزارش چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد نصیر ملا در توضیح این خبر بیان کرد: تخلفات خودروهای دولتی به عنوان بخشی از ناوگان حمل و نقل در شهر تهران، گاها می تواند در روند ترافیک پایتخت، تاثیرات متفاوتی داشته باشد، این بخش از سیستم حمل و نقل در شهر تهران به علت تمرکز فوق العاده مراکز دولتی از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد.
رئیس اجرائیات پلیس راهور پایتخت گفت: ارائه گزارش از نحوه رانندگی رانندگان این خودروهای دولتی، به مراجع دولتی می تواند در کاهش جرایم رانندگان خودروهای پلاک دولتی موثر باشد.
وی بیان کرد: برنامه ریزی در این بخش به دو صورت انجام خواهد گرفت در بخش اول کلیه قبوض صادره توسط افسران اخطاریه نویس بررسی و قبوض مربوط به تخلفات خودروهای دولتی احصا خواهد شد؛ بخش دوم نیز بر عهده کاربران حاضر در سایت اداره اجرائیات است؛ این کاربران با رصد و جداسازی عکس های دریافتی از دوربین های سطح شهر، شماره پلاک و مشخصات سازمان دولتی، شامل آدرس مربوط را مشخص می کنند.
نصیر ملا با بیان اینکه اطلاعات جمع آوری شده به صورت مکتوب به پیوست لیست تخلفات، برای اطلاع و تذکر به رانندگان در اختیار، به سازمان دولتی ارسال خواهد شد، افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت پیشگیری از بروز تصادفات ناوگان پلاک دولتی است.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.