به گزارش عصر سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ظاهر اسدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو به شیوه مشابه و پیدا نشدن خودروها، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران در تحقیقات میدانی موفق شدند که چهره یکی از سارقان حرفه ای سطح بخش کلانتری را که به تازگی از زندان به مرخصی آمده است را شناسایی کنند.
رئیس کلانتری قیام دشت با اشاره به اینکه در این تحقیقات مشخص شد که سارقان دو مرد و یک زن بوده و با یک دستگاه خودرو پراید نقره ای رنگ اقدام به سرقت خودروها می کنند، بیان داشت: شناسایی مخفیگاه سارق حرفه ای در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که وی پس از پایان مدت مرخصی به زندان بازنگشته است.
وی با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه متهم در اطراف قیام دشت، تیمی از ماموران برای دستگیری سارق اعزام و موفق به دستگیری وی شدند افزود: در بازرسی از محل تعدادی قطعات خودرو از قبیل؛ درب خودرو، زاپاس ، باند، کمک فنر کشف شد.
کلانتر محله قیام دشت عنوان کرد: با اعتراف متهم و معرفی دو هم دستش مشخص شد که وی ضمن سرقت خودرو و انتقال آنان به مخفیگاهشان، اقدام به قطعه قطعه کردن خودرو ها کرده و سپس قطعات خودرو را به مالخران می فروختند.
اسدی در با اشاره به اینکه متهمان به 30 فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: تاکنون 10 تن از مالباختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان و مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.