به گزارش ایرنا، محمدرضا غضنفری روز پنجشنبه در همایش شوق دیدار که در تالار سروستان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 977 نفر حامی، از فرزندان ایتام شهرستان قرچک حمایت می کنند و به طور میانگین ماهانه 10 میلیون ریال به حساب این افراد واریز می کنند.
وی افزود : هر یک از ایتام و خانواده های آنان بین یک تا 10 نفر حامی دارند که هزینه های واریز شده از سوی آنان، ارتباطی با مستمری ماهانه و سایر خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد حضرت امام(ره) ندارد.
غضنفری تصریح کرد: کمیته امداد حضرت امام با اجرای دو طرح اکرام ویژه ایتام و محسنین ویژه خانواده های بی بضاعت غیر یتیم تلاش دارد تا از حمایت خیرین نیک اندیش برخوردار شود تا علاوه بر خدمات حمایتی خود، از توان و ظرفیت افراد خیرّ و نیکوکار هم برخوردار شود.
وی اظهار داشت : در حال حاضر 600 یتیم طرح اکرام و بی بضاعت طرح محسنین از خدمات خیرین و حامیان برخوردار می باشند.
وی گفت : 2 هزار و 778 خانواده معیشت بگیر و 2 هزار و 500 خانواده نیازمندی که از خدمات موردی بهره مند می شوند، از حمایت های کمیته امداد حضرت امام (ره) قرچک استفاده می کنند.
غضنفری با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال از عموم مردم خواست تا کمیته امداد را در تأمین لباس عید برای نیازمندان یاری رسانند.
رئیس کمیته امداد قرچک افزود : با اجرای جشن نیکوکاری در تمامی مدارس شهرستان و نیز پایگاه های بسیج تلاش می شود تا اقلام مورد نیاز عید برای افراد نیازمند تأمین شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.