به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی سیاسی احزاب و نخبگان شهرستان ری اظهار داشت: احزاب و گروه ها و همچنین مسئولان نباید همدیگر را تخریب و زیر پای همدیگر را خالی کنند چرا که این کار موجب فاصله گرفتن مردم از مسئولان و نظام خواهد شد.
وی تصریح کرد: نحله های فکری دشمنان با هدف اختلاف و تفرقه بین احزاب داخلی ایجاد می شود و بایستی در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.
جمالی پور با اشاره به اینکه نباید احزاب برای یکدیگر شمشیر بکشند، عنوان کرد: تضاد فکر و اندیشه امری عادی است زیرا همه انسان ها دارای یک فکر نیستند و امری طبیعی است.
وی بیان کرد: آستانه تحمل جریان های سیاسی در کشور پایین آمده و این موضوع به نفع هیچ یک از احزاب و گروه ها نیست.
فرماندار ری با بیان اینکه اجنبی ها هرگز دلشان برای ملت و منافع کشور ایران نسوخته است، گفت: دشمنان قصد تجزیه و تکه تکه کردن ایران را دارند، بنابراین احزاب باید مانع رسیدن دشمن به اهدافش شود.
وی اضافه کرد: نقد کردن به معنای تخریب، آبرو بردن و بد جلوه دادن شرایط نیست بلکه نقدهای مطلوب، سازنده هم است.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه فرصت ها باید برای خدمت به مردم شکل گیرد، عنوان کرد: همفکری همه احزاب و جریان های سیاسی راه توسعه، عزت، اقتدار و نجات کشور است.
وی با اشاره به اینکه کشور در معرض تهدید دشمنان منطقه و خارجی قرار گرفته است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، توطئه های بزرگی از جمله به راه انداختن نحله های فکری، دانش تکفیری و ترویج گروه های مختلف را برای فروپاشی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته است.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.