به گزارش خبرنگار ایرنا، سجاد برنجی در ششمین نشست شورای ورزش، ضمن تسلیت شهادت پاسداران مرزبان و سالروز شهادت حضرت ام البنین (س ) اظهار داشت: شهرستان پردیس جمعیت پذیر است و با توجه به حضور اقوام مختلف این شهرستان ورزش یک رفتار فرهنگی برای کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها اجتماعی در این منطقه محسوب می‌شود.
وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی خاطر نشان کرد: در حال حاضر محدودیت منابع مالی داریم، سازمان‌ها و نهادها منابع موجود را در بهترین مسیرساماندهی و جهت‌دهی کنند تا کمبود این منابع را با خلاقیت مدیران مسئول و با تجربه جبران و تامین کنند.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی ورزشی شهرستان پردیس اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی تقویم عملکرد خود را در سال 98 ارائه کنند تا بر اساس این تقویم امور ورزشی شهرستان برنامه‌ریزی و پی‌گیری کنند.
برنجی گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین هرگونه فعالیت ورزشی در شهرستان به منظور ایجاد امنیت، شرایط مناسب و امکانات فقط با مجوز شورای تامین شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت ورزش خاطر نشان کرد: حمایت و توسعه ورزش ادارات، بانوان، روستایی، و مناطقی که آسیب های اجتماعی حداکثری دارند از سوی روسای ادارات در اولویت قرار بگیرند.
معاون سیاسی، انتظامی فرماندار در ادامه تاکید کرد: تجلیل از قهرمانان ورزشی، تخصیص بنر تجلیل از قهرمانان ورزشی در نقاط مختلف شهرستان، پرورش استعدادهای ورزشی جوانان، نوجوانان و بانوان در دستور کار روسای ادارات و هیات‌های ورزشی قرار گیرد.
شهرستان پردیس با250 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.