به گزارش ایرنا، عبد الرحمان رزمگه روز جمعه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته علت فوت این افراد مسمومیت بر اثر گاز دی اکسید کربن بود، افزود: در اثر این اتفاق 4 زن و 3 مرد که بومی نبودند جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته حدود 5 ساعت از زمان فوت آنان گذشته بود ادامه داد: در پی تماس ساعت 11:38 با مرکز اورژانس در خصوص فوت 7 نفر در ویلایی در روستای سربندان از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند که نزدیک به پایگاه اورژانس سربندان بود؛ عوامل امدادی اورژانس سربندان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
این مقام مسئول با بیان اینکه به دفعات شاهد رخ دادن این موضوع هستیم، تاکید کرد: وسیله گرمایشی که این افراد مورد استفاده قرار داده بودند به هیچ وجه استاندارد نبوده و آن را مورد بررسی نیز قرار نداده بودند و مردم می بایست در استفاده از وسایل گرمایشی مراقبت کنند و نکات لازم را مد نظر قرار دهند.
فرماندار شهرستان دماوند نیز در پی این خبر با ابراز تأسف از وقوع این حادثه اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه هفت نفر جان خود را از دست دادند که این اتفاق به دلیل عدم آموزش و دقت کافی مردم از استفاده از وسایل گرمایشی بوده است.
مجید صفری ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار، افزود: مردم باید آگاه باشند و در فصل سرما از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.