به گزارش ایرنا، ابراهیم شیرکوند روز چهارشنبه در جریان اجرای طرح نهضت اطلاع رسانی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی 20 سالن ورزشی چند منظوره شهری و روستایی و دو ورزشگاه در مناطق مختلف شهرستان ورامین احداث شده و این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب فقط یک ورزشگاه در ورامین وجود داشت.
وی افزود: توسعه فعالیت های ورزشی شهرستان ورامین به زیرساخت نیاز دارد که این مهم با احداث سالن ها و اماکن ورزشی میسر می شود که برای تحقق این امر، 60 باشگاه خصوصی و 30 مرکز ورزشی ویژه ادارات نیز در ورامین راه اندازی شده است.
وی از افتتاح سالن ورزشی چند منظور شهید ثامنی راد در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
شیرکوند تصریح کرد: دولت با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار زمین راه اندازی مجدد زمین چمن روستاهای کلاته و احمد آباد را که در گذشته از بین رفته بود را فراهم کرده است.
شیرکوند همچنین از اختصاص یکصد هکتار زمین در بخش جوادآباد برای احداث دهکده المپیک در شهرستان ورامین خبر داد.
وی گفت: ساخت دهکده المپیک در شهرستان ورامین به تصویب مسئولان استان تهران رسیده است و اکنون در حال کسب مجوز از مسئولان وزارت ورزش و سازمان المپیک هستیم که با اجرای آن شاهد توسعه فعالیت های ورزشی از لحاظ کیفی و کمی خواهیم بود.
وی افزود: پس از سال ها انتظار، فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت : در حال حاضر 32 هیأت ورزشی فعال در شهرستان ورامین مشغول به فعالیت می باشند که نتیجه فعالیت این هیأت ها معرفی 122 قهرمان آسیایی و ملی طی امسال است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.