به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب دوران بلوغ و بالندگی نظام است و ما بیش از هر چیز به خودآگاهی و خود انتقادی برای رشد و ترمیم نقائص خود نیاز داریم.
وی گفت: مردم در این دوران سخت و پرفراز و نشیب، هر زمان که مورد آزمون قرار گرفته اند با عملکردی درخور تحسین دین خود را به وطن ادا کرده اند.
هاشمی ادامه داد: خصوصا در دوره سخت پیروزی انقلاب و کمبودها، دوران دشوار جنگ تحمیلی و الان دوران جنگ اقتصادی کشور این مردم بودند که جلوتر از مسئولان، افتخاراتی بی نظیر را رقم زدند.
رئیس شورای شهر ادامه داد: اکنون در چهل سالگی انقلاب شاهد هستیم درخشان ترین برگهای این کارنامه متعلق به مردم است.
هاشمی افزود: ما مسئولان بخواهیم همچون گذشته بجای پذیرش اشتباهات و قصور و تقصیرهای خود، مسئولیت را به گردن مدیران گذشته، جناح رقیب یا عوامل داخلی وخارجی بیاندازیم قطعا بلوغ و رشد وبالندگی را شاهد نبوده و انتظارات مردم را برآورده نخواهیم کرد.
هاشمی خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریت شهری نیز ما باید مسئولیت خود را در وضعیت موجود بپذیریم.
وی ادامه داد: اکنون بیش از یک سوم از دوران مسئولیت لیست امید در مدیریت شهری سپری شده اما باید با عملگرایی و واقع گرایی مطالبات بر زمین مانده مردم را تحقق ببخشیم.
وی گفت: با توجه به تصویب احکام برنامه سوم توسعه شهر تهران، انتظار افکار عمومی از مدیریت شهری آن است که بسرعت اهداف و برنامه عملیاتی پنج سال آینده و اهداف کمی و بعضا کیفی بخصوص آلودگی صدا، ترافیک و آسیب های اجتماعی، تاب آوری و نوسازی بافت فرسوده را تدوین و اعلام کند تا بتوان عملکرد مدیریت شهری را در این دوره ارزیابی کرد، بدیهی است که ما نیازمند اقدامات عملی وعینی هستیم.
هاشمی گفت: امیدوارم بتوانیم دهه پنجم انقلاب را با تحقق بیشتر مطالبات مردم و عملی کردن وعده ها آغاز کنیم تا سرمایه اجتماعی نظام و اعتماد مردم به مسئولان ترمیم شود.
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.