به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری روز سه شنبه در حاشیه دیدار از اتاق خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: روزانه یک میلیون و سالانه 360 میلیون مراجعه به این وزارتخانه می شود که اگر به آنان لبخند تحویل دهیم حتی اگر کار هم انجام نشد زمینه رضایت آنان را فراهم می کنیم.
وی یادآورشد: سازمان تامین اجتماعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد و 42 میلیون نفر از مردم ایران به نوعی عائله این سازمان هستند.
شریعتمداری اظهار داشت: باید یک تغییر در رفتار سازمان ایجاد کرد و بر همین اساس هم چالش مهربانی را آقای نوربخش مطرح کرد و توسعه داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رفتار سازمان ممکن است اندکی با بخشنامه تغییر کند، گفت: این نوع رفتار می تواند با تشویق و تنبیه هم اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: جشنواره خوشرویی را برگزار و از همکاران دعوت کردیم تا با مردم خوشروتر برخورد کنند.
تهرام/3001//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.