به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، این برنامه با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و با تأکید بر کاهش معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و افزایش سلامت جسمانی و آگاهی بخشی به مسافران مترو با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرا می شود.
در این طرح با برپایی نمایشگاه و پایگاه تخصصی هشدارهای پلیسی، در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین افزایش مشارکت و همدلی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با ارائه مطالب آموزش محور در حوزه های آموزش همگانی، مشاوره تخصصی، پلیس راهور و مبارزه با مواد مخدر با حضور کارشناسان این حوزه به مسافران شهر زیرزمینی مشاوره رایگان داده می شود.
گفتنی است، کارشناسان طرح آموزش همگانی «پلیس خودت باش» در ایستگاه تئاترشهر از 1 تا 3 بهمن ماه 1397 آماده ارائه مشاوره و پاسخگوی به سوالات مسافران مترو هستند.

** عکس ارسالی مترو تهران به عنوان عکس برتر حمل و نقل عمومی کشور معرفی شد
در میان پنج عکس برتر مسابقه‌ عکاسی سال 2018 اتحادیه‌ بین المللی حمل‌و‌نقل عمومی (uitp) یک عکس ارسال شده از مترو تهران در میان جز پنچ عکس برتر قرار گرفت.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، این عکس با هدف ترویج استفاده از حمل ‌و ‌نقل عمومی، در این مسابقه شرکت کرد که عکس ارسالی از میان هزاران عکس ارسالی از سراسر جهان؛ به عنوان تنها عکس منتخب ارسالی از ایران به همراه عکس‌هایی از کشورهای فرانسه، روسیه، انگلستان و هلند جز 5 عکس برتر مسابقه عکاسی سال 2018 اتحادیه‌ بین المللی حمل‌و‌نقل عمومی (uitp) قرار گرفت.
گفتنی است؛ این مسابقه‌ عکاسی با عنوان هنر در حمل‌و‌نقل عمومی از طرف اتحادیه بین المللی حمل‌و‌نقل عمومی برای اجلاس عمومی در سال 2019 که در کشور سوئد برگزار می‌شود، طراحی شد و از تمامی علاقه‌مندان به رشته عکاسی از سراسر جهان خواست تا با ارسال عکس‌هایی با محوریت حمل‌و‌نقل عمومی در مسابقه‌ بزرگ عکاسی این اتحادیه شرکت کنند تا ضمن نمایش عکس‌ها در اجلاس سالانه‌ی خود، به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.