مینا رجایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کمک های خیرین شامل 9 میلیارد و 738 میلیون ریال غیر نقدی، سه میلیارد و 634 میلیون ریال نقدی و مابقی نیز کمک های خدماتی را شامل می شود.
وی تصریح کرد: کمک های غیرنقدی بیشتر شامل مواد غذایی است که توسط شرکای اجتماعی بهزیستی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، ایران خودرو و شهرداری ها کمک شده است.
رجایی اضافه کرد: از آنجایی که جامعه هدف ما با مشکلات مالی زیادی مواجه است بیشتر کمک های نقدی نیز صرف درخواست های مالی، مشکلات درمانی، آموزشی، مسکن، مشکلات جانبی و کمک به مراکز بهزیستی می شود.
وی افزود: جذب کمک های نقدی در این مددت به نسبت سال گذشته 13 درصد رشد داشته که نشان از همتمردم در حمایت از خانوده های نیازمند را دارد.
رئیس اداره بهزیستی ری اظهار داشت: این نهاد حمایتی تلاش می کند از کمک خیرین در ایجاد اشتغال برای توانجویان، مددجویان و راه اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده استفاده کند.
به گزارش ایرنا، 18 هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و 2 هزار و 500 سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهرستان ری قرار دارند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.