به گزارش خبرنگار ایرنا حاضر در این نشست، انوشیروان محسنی بندپی به محض ورود به جلسه و پس از مواجهه با معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان که در حال ارائه گزارش بود، پرسید: آقای گرزین مدیرکل فنی و حرفه ای نیامده است؟
معاون فنی و حرفه ای استان تا خواست صحبت کند، استاندار ادامه داد: زمان برگزاری جلسه از 25 دی به مدیران اعلام شده است و آقای (رضا) گرزین ساعت 10 دیشب پیامک داد که نمی آید.
محسنی بندپی اظهارداشت: وی دو جلسه قبل نیز در این کارگروه شرکت نداشت؛ اینگونه نیست که مدیران بخواهند با استانداری به این شکل رفتار کنند.
استاندار تهران گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم جلسه داشت و مدیرکل استانی این وزارتخانه باید در آن حاضر می شد اما وزیر اعلام کرد که کارگروه استانی اشتغال بر آن ارجحیت دارد.
وی تصریح کرد: مدیرکل فنی و حرفه ای هم می توانست برنامه امروز خود را 26 دی اعلام کند تا غیبت موجهی داشته باشد.
استاندار تهران گفت: رفتار مدیران در ترجیح وزارتخانه ها به استانداری قابل قبول نیست.
به گزارش ایرنا محسنی بندپی که 21 آذر امسال رای اعتماد هیات وزیران را برای مدیریت استانداری تهران گرفت، 26 همین ماه در نشست معارفه خود گفت: مدیران دستگاه های اجرایی که باید در هماهنگی و همکاری با استاندار در بحث توسعه استان کار کنند به استقلال استان توجه کنند و خود را به وزیران نچسبانند.
وی افزود: تهران به عنوان بزرگترین شهر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور مشکلات خاص خود را دارد و نقش استاندار در هماهنگی، وحدت و انسجام بخشی در برنامه های توسعه استان پیداست.
استاندار تهران یادآورشد: در هیات دولت به یک مساله اشاره و اعلام کردم که در استان تهران صف و ستاد با هم آمیخته شده است، به حتم در دوره جدید استانداری باید صف و ستاد تفکیک شود و همین انتظار را هم از هیات دولت داشتم.
محسنی بندپی اظهارداشت: مدیران استانی با استانداری همکاری داشته باشند تا شاهد این عقب ماندگی موجود در سطح پایتخت نباشیم.
همچنین استاندار تهران حدود یکماه پس از آن نیز در تاریخ 25 دیماه جاری در نشست شورای آموزش و پرورش تهران گفت: متاسفانه برخی مدیران کل به وزارتخانه ها چسبیده اند و موارد حیاتی و مهم استان را مغفول می‌گذارند.
وی با تاکید دوباره بر لزوم تفکیک صف و ستاد در استان اظهارداشت: یکی از مشکلات جدی در استان تهران، بحث تفکیک صف از ستاد است که خط قرمز ما به شمار می رود.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.