سجاد برنجی روز شنبه درحاشیه آیین تقدیر از خیرین شهرستان پردیس به میزبانی اداره بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور رفع مشکل تردد معلولین در سطح شهر، مناسب سازی معابر برای آنان را در دستور کار قرار می‌دهیم.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای قابل دفاع جمهوری اسلامی در حوزه حمایت از معلولین خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات فراوان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه مسائل حمایتی و توجه به معیشت معلولین دستاوردهای خوبی دارد.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار افزود: کمک به معلولین وظیفه یک دستگاه و نهاد و یا صرفا دولت نیست، یک سلسه فعالیت‌هایی که در سطوح قانون‌گذاری، اعتبارات و تخصیص منابع و مهم تر از همه جلب مشارکت مردمی انجام می شود که در ارتباط با همدیگر هستند.
برنجی ضمن تقدیر از فعالیت داوطلبانه خیرینی که از منابع شخصی خود به افراد آسیب پذیر کمک می‌کنند اظهار داشت: همه ما موظفیم فعالیت‌های خیر و نیکویی را که داوطلبانه انجام می شود ارج نهاده و تبلیغ و تقدیر کنیم.
وی در ادامه افزود: معلولین هدیه ارزشمند الهی برای زندگی ما هستند تا برای سعادت خودمان به آنها خدمت کنیم، افرادی که با وجود معلولیت کار می‌کنند نخبگانی هستند که باید از آنها درس بگیریم، معلولیت مانعی برای تلاش آنها نیست و از افراد سالم بهتر کار می کنند .
گفتنی است در این مراسم ، تامین البسه و پوشاک برای شب عید 10 خانواده از سوی خیریه مهر مهتاب ، یک عدد ویلچر و بیش از150 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیرین حاضر در جلسه به معلولین تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان پردیس اهدا شد.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.