به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ تورج کاظمی گفت: چندی قبل مرد جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانکی‌اش خبر داد و تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.
کاظمی ادامه داد: سه مرد دیگر نیز بدون اینکه کارت بانکی و رمز کارت‌هایشان را در اختیار کسی قرار دهند نزدیک به 100 میلیون تومان از حسابشان پول برداشت شده بود به پلیس مراجعه کردند.
رییس پلیس فتا تهران عنوان کرد: تیم کارشناسی ماموران پلیس فتا با اقدامات پلیسی پی بردند که پول‌ها به حساب مرد جوانی به نام مهدی واریز شده و در ادامه مشخص شد مهدی یکی از سارقان حرفه‌ای است.
وی گفت: ماموران مخفیگاه مهدی در میدان قزوین را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند و فهمیدند وی چندی پیش به جرم سرقت در زندان به سر می برد.
کاظمی ادامه داد: متهم از زندان به پلیس فتا تهران منتقل شد و در تحقیقات از وی مشخص شد که با استفاده از دستگاه اسکیمر در یک مغازه سوپرمارکت اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی کرده و سپس دست به برداشت میلیونی از حساب آنها کرده است.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.