دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق، کره جنوبی و چین، قرقیزستان و فیلیپین، ویتنام و یمن از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا و مسابقه سوپر جام ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و میلان به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات فوتبال از شبکه رادیویی ورزش به شرح زیر است:

از ساعت 16:30 با گزارشگری مهدی شکری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های کره جنوبی - چین و قرقیزستان - فیلیپین از طریق موج اف. ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود. محمد مومنی مقدم کارشناس فوتبال این برنامه و محسن افضلی تهیه کننده این برنامه هستند.

از ساعت 19:30 با گزارشگری علی اکبر ارمنده، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و عراق از طریق موج اف. ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می شود. بهتاش فریبا کارشناس فوتبال این برنامه و سیدمسعود نجات تهیه کننده این برنامه هستند.

از ساعت 19:30 با گزارشگری هوتن خداپرست و تهیه کننده گی وحید شهریور رحیمی، مسابقه فوتبال بین تیم های ویتنام و یمن از طریق پخش زنده اینترنتی (radiovarzesh.ir ) و اپلیکیشن  iranseda تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

از ساعت 21:00 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی سیدمسعود نجات مسابقه فوتبال بین تیم‌های یوونتوس و میلان از طریق موج اف. ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.