به گزارش ایرنا ، بهمن خطیبی شامگاه چهارشنبه در جریان دیدار مسئولان قرچک با مردم که در مسجد خاتم النبیین (ص) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : مسئولان وظیفه دارند تا با حضور در اماکن عمومی نظیر مساجد ، حسینیه ها و مدارس رودر رو با مردم صحبت کرده و آن ها را در جریان خدمات نظام قرار دهند.
وی گفت : مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید بدون واسطه به مسئولان دسترسی داشته باشند و مشکلات خود را با آن ها مطرح کنند.
خطیبی اظهار داشت: ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد ، دورانی که با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود که با ایستادگی و مقاومت مردم ، هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و عنایات خداوند به خوبی طی شد و امروز ایران اسلامی در آستانه بلوغ خود قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: سخت کوشی ، مقاومت و ایستادگی مردم ، وحدت بین آحاد مردم و مسئولان و حرکت پشت سرولایت فقیه ، اصولی هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به قله اقتدار و عزت رسانده و یقینا این همراهی و وحدت خود را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیش از پیش نمایان می کند.
سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به خدمات نظام و دولت تدبیر و امید در این شهرستان گفت : احداث بیمارستان دولتی ، راه اندازی شهرک صنعتی ، احداث چندین باب مدرسه ، اجرای طرح تصفیه خانه قرچک ، ارائه خدمات عمرانی ، ورزشی ، بهداشتی و اجتماعی در تمامی مناطق روستایی از جمله خدماتی است که طی این سال ها به مردم قرچک ارائه شده است.
وی با تأکید بر لزوم همگرایی بین مسئولان در ارائه خدمت به مردم گفت : مسئولان موظفند تا در کنار فعالیت های عمرانی ، برنامه های فرهنگی متنوعی را نیز در سطح مناطق شهری و روستایی اجرا کنند چرا که هیچ برنامه ای بدون فرهنگ سازی به نتیجه مطلوب نمی رسد.
در این جلسه مسئولان ادارات مختلف شهرستان قرچک به سئوالات مردم پاسخ دادند و دستورات لازم برای رفع این مشکلات از سوی مسئولان مربوطه در حوزه های مختلف صادر شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 //6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.