به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: مردم ری در پی قیام مردم قم، تبریز و کرمانشاه علیه حکومت فاسد شاهنشاهی در 18 دی 57 به پا خاستند.
وی تصریح کرد: شهادت شهیدان قیام 18 دی در شهرری موجب استحکام پایه های انقلاب اسلامی شد.
حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه خون شهدا موجب بصیرت افراطی مردم ایران در مقابل حاکم فاسد شد، افزود: دشمن شناسی و موضع گیری به موقع علیه دشمن از نشانه های مهم بصیرت و آگاهی است.
وی با بیان اینکه مردم هوشیار ایران فریب وعده های پوشالی و توخالی دست نشانده های پهلوی را نخواهند خورد، عنوان کرد: ملت ایران با راهنمایی های امام راحل و بصیرت و هوشیاری توانستند حکومت فاسد پهلوی را از بین ببرند.
خطیب جمعه ری اضافه کرد: امروز هم برای تداوم انقلاب به بصیرت و آگاهی نیاز داریم، چرا که دشمن در شبکه های مجازی و حتی توسط نفوذی های داخلی و خارجی خود، فعالیتش را علیه انقلاب قوی تر کرده است.
وی گفت: دشمنان انقلاب بدانند گرانی و تحریم با همه دشواری هایی که به همراه دارد هرگز ملت ایران را نسبت به انقلاب و نظام مایوس نخواهد کرد.
حجت الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: گرانی و تورم در نتیجه سوء مدیریت بوده و باید مدیران مشکلات را در این حوزه رفع کنند تا دشمن فرصت اجرای نقشه های خود را پیدا نکند.
وی یادآور شد: ملت ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول و باور دارند و در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر از سال های گذشته حضور می یابند..
حجت الاسلام شاهچراغی به 17 دی روز کشف حجاب توسط رضا شاه اشاره کرد و گفت: رضا خان که دست پرورده انگلیسی ها بود با حمایت آنها در آموزشگاهی در کشور ترکیه مورد تعلیم قرار گرفت.
وی افزود: کشف حجاب، مبارزه با ائمه و روحانیت و مقابله با عزاداری سیدالشهدا سه نسخه مورد هدف و تعیین شده انگلیس برای رضا شاه بود.
حجت الاسلام شاهچراغی عنوان کرد: متاسفانه امروز هم برخی ها می خواهند رضاخان را تطهیر و زنده کنند که این گروه افراد بی دینی هستند.
وی گفت: امروز حجاب و عفاف در معرض خطر قرار گرفته و باید خانواده ها نسبت به این موضوع توجه و دقت بسیاری داشته باشند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.