به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ 'کرم یوسفوند' در این خصوص گفت: با افزایش شکایت های مردمی و ارجاع پرونده آنان به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران، مال باختگان اظهار داشتند که اموال شان در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به سرقت رفته است.
وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی 2 تن از سارقان که خواهر هستند افزود: ماموران موفق شدند با کسب مجوز قضائی متهمان را در مخفیگاهشان در خیابان مولوی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
یوسفوند تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی شده بودند، در نهایت لب به اعتراف گشوده و به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پایگاه نهم آگاهی خاطر نشان کرد: تاکنون 24 تن از مال باختگان شناسایی شدند و شناسایی دیگر مال باختگان نیز در دستورکار پلیس است.

**سارقان موبایل قاپ در پایتخت به دام افتادند
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس تهران بزرگ از دستگیری چهار موبایل قاپ حرفه ای خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به 120 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
سرهنگ 'احمد نجفی' ادامه داد: پرونده ای از کلانتری 116 مولوی با موضوع موبایل قاپی، 2 سارق جوان به اداره هجدهم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد که مال باخته در اظهارات خود بیان کرده بود: 2 موتورسوار بعد از قاپیدن گوشی همراهش، هنگام فرار تصادف کرده بودند با رها کردن موتورسیکلت از محل متواری شدند.
وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک موتورسیکلت به طور قولنامه ای موتورسیکلت را به خانمی که برادرش همراهش بود، فروخته است ادامه داد: براین اساس ، تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و مشخص شد که برادر خریدار از جمله مجرمان حرفه ای و دارای چندین فقره سابقه زندان است.
معاون مبارزه با سرقت های خاص، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم مشخص شد که وی با همکاری چند تن به صورت باندی در گروه های 2 الی 4 نفره اقدام به موبایل قاپی می کنند که با شناسایی سه تن از همدستانش ، با هماهنگی مقام قضائی ماموران موفق شدند، در عملیات های جداگانه، متهمان را دستگیر و به اداره هجدهم منتقل کنند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 102 تن از مال باختگان، متهمان را شناسایی کرده اند، خاطرنشان کرد: هر چهار متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.