به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه با بیان اینکه مدیران باید انقلابی و جهادی باشند افزود: مدیران باید در همه عرصه های انقلابی و ملی همراه با مردم حضور پرشور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در فیروزکوه تصریح کرد: دشمنان می خواهند اسلام را منهای روحانیت و دین را منهای سیاست تعریف کنند تا باورها و روحیه ی انقلابی مردم از دست برود.
امیری ارجمند ابراز کرد: شهروندان باید نارضایتی خود را از مسئولان ابراز کنند تا با آنها برخورد شود چرا که برخی عمداً قصد بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب را دارند.
این مقام مسئول اظهار داشت: می گویند بودجه سال 98 با سه رویکرد معیشت، تولید و اشتغال تصویب شده است اما حرف کافی نیست، باید به آن عمل شود؛ تنها اقدام عملی می تواند مردم را نسبت به آینده و انقلاب دلگرم کند.
امام جمعه فیروزکوه گفت: امثال سردار سلیمانی ها باید به اقتصاد و معیشت مردم هم ورود کنند تا کشورمان بهترین کشور برای معیشت مردم شود.
امیری ارجمند ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بیان داشت: ایشان در طول زندگی خود لحظه ای از منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله نگرفتند و همواره در یاری و حمایت از ولایت از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند.
نماینده ولی فقیه در فیروزکوه ضمن تقدیر از ستاد فرهنگی شهرستان در خصوص اجرای هفته فرهنگی افزود: مسئولان با همکاری مردم توانستند نشاط، شادابی و امید را در شهرستان زنده کنند.
امیری ارجمند خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های هفته فرهنگی توانست توانمندی ها و ظرفیت های فیروزکوه را بهتر از پیش نمایان سازد تا بتوانیم برای بهرمندی هر چه بیشتر از آنها برنامه ریزی کنیم.
شهرستان فیروزکوه با جمعیتی افزون بر 33 هزار نفر در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.