به گزارش ایرنا انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در نهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه حمل و نقل کالا از طریق این پایانه و وضعیت رانندگان آن در زمینه سلامت اجتماعی رانندگان، مسائل خوابگاهی، توجه به جلوگیری از قاچاق کالا نیازمند توجه ویژه است افزود: ضرورت دارد ماموران نیروی انتظامی برای کنترل بهتر مسائل این پایانه در آن حضور داشته باشند.
وی همچنین تاکید کرد: باید برای رانندگانی که چند روز برای ترخیص یا بارگیری کالا در این پایانه حضور دارند برنامه های مناسب فرهنگی در نظر گرفت تا اوقات فراغت آنان به گونه ای مناسب پر شود.
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ساماندهی برندهای تجاری تاکید کرد و ادامه داد: باید برندهایی که فاقد مجوزهای لازم قانونی هستند غیرفعال شوند و سامانه ای برای کنترل فعالیت آنان و همچنین کالاهایی که از مبادی گمرکی استان تهران وارد و یا خارجی می شوند طراحی و فعال شود.
وی اضافه کرد: بخشی از جاده بهارستان که باعث تلفات انسانی شده باید اصلاح و نسبت به سرعت گیرها حتما اقدامات اساسی صورت گیرد، که محوریت این کار را به عهده فرماندار و اداره کل حمل و نقل واگذار کردیم که ظرف یک هفته کار کارشناسی انجام و در اختیار این ستاد قرار دهند.
محسنی بندپی گفت: کنترل مبادی ورودی و خروجی کالا مسئولان امر را از ورود به کف بازار بی نیاز می کند و نیازی به صرف وقت و انرژی در این زمینه نیست.
وی همچنین به قاچاق سوخت در کشور اشاره کرد و منشا آن را قیمت مناسب این کالا ذکر کرد و افزود: باید شرایطی فراهم کنیم که سوخت خارج از شبکه توزیع نشود.
به گزارش ایرنا، نسیم‌شهر مرکز بخش بوستان شهرستان بهارستان در استان تهران است. این شهر در ۱۵ کیلومتری جنوب‌غرب تهران قرار گرفته‌است.
تهرام/3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.