به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه یکصد و هشتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره طرح کاهش معاونان و قائم مقامان شهرداری تهران افزود: احتمال دارد بررسی این طرح امروز انجام نشود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است در اجلاس شهرداران کلان شهرها، انتخاب مدیرعامل یک بانک خصوصی متعلق به کلان شهرها در دستور کار قرار گیرد، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.
به گزارش ایرنا پس از خروج هاشمی از صحن شورا، جلسه شورا توسط سید ابراهیم امینی نایب رییس این شورا اداره می شود.

** هاشمی: توسعه خطوط مترو فراموش نشود
رئیس شورای شهر تهران خطاب به حجت نظری یکی دیگر از اعضای شورا که از عملکرد مدیریت شهری در اجرای طرح دوچرخه های اشتراکی در پایتخت در صحن شورا تقدیر کرد، گفت: نباید توسعه خطوط انبوه‌ بر حمل و نقل همچون مترو فراموش شود.
حجت نظری روز سه شنبه در یکصد و هشتمین جلسه علنی با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری در ایجاد دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند در سطح شهر تهران افزود: مدیریت شهری و به خصوص کمیسیون حمل و نقل شورا از این نوع کارهای هوشمندسازی حمایت کنند.
رئیس شورای شهر تهران در قبال تذکر نظری گفت: «در گذشته مردم با الاغ جابه‌جا می‌شدند و از آن هم راضی بودند و نباید به سمتی برویم که استفاده از خر نیز باب شود.»
وی تاکید کرد: استفاده از دوچرخه در شهر خوب است و باید پیگیری شود اما نباید خطوط انبوه‌بر حمل و نقل همچون مترو فراموش شود.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.