نصرالله جهانگرد روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2018) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتاق بازرگانی و بخش های بین المللی در ایجاد فرصت های صادراتی نقش موثری دارند که باید در این زمینه فعال شوند.
وی افزود: زمینه حضور شرکت های مختلف برای عرضه و معرفی محصولات در نمایشگاه های خارجی ایجاد شده و به زودی برای اولین بار در کشور افغانستان نمایشگاه اختصاصی آی تی (IT) برگزار می شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: همچنین برگزاری نمایشگاه ها در دیگر کشورهای همسایه به عنوان بازارهای هدف توسعه صادرات را دنبال می کنیم، ضمن اینکه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرایط خوبی برای صادرات و عرضه محصولات در کشورمان فراهم شده است، گفت: کالاهای ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب، قابلیت رقابت با محصولات سایر کشورها را دارند.
جهانگرد گفت: برگزاری نمایشگاه های مختلف در داخل کشور نیز نقش کلیدی در معرفی و فروش کالاهای ایرانی را دارد.
نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2018) امروز پنجشنبه با حضور 611 تاجر و بازرگان خارجی از 57 کشور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه از 22 تا 25 آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
تهرام /8138/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.