به گزارش ایرنا ، سردار رمضان شریف روز پنجشنبه در همایش ورامین انقلابی که در حسینیه سیدالشهداء (ع) گلزار شهدای گمنام ورامین برگزار شد اظهار داشت: بیش از 50 میلیون نفر از جمعیت فعلی ایران اسلامی ، مبارزات انقلابی مردم و روحانیت را برای رهایی ازچنگال رژیم ستم شاهی به یاد نمی آورند که اگر چنین بود ، قدر نعمت انقلاب بیش ازپیش دانسته می شد.
وی افزود : این که امروز دولت آمریکا به رژیم عربستان سعودی به چشم گاو شیرده نگاه می کنند ، عین تصوری است که پیش از انقلاب اسلامی نسبت به ایران داشتند و این در حالی است که برخی از جریانات سیاسی تلاش می کنند که رژیم شاه را تطهیر کنند.
وی اظهار داشت : ایران اسلامی طی 40 سال گذشته در حالی به استقلال ، پیشرفت و امنیت دست پیدا کرده که همواره با دشمنان در حال دست و پنجه نرم کردن بوده است و پیش از پیروزی انقلاب ، یکی از حکومت های وابسته منطقه بود.
سردار شریف گفت : ملت ایران برای دست یابی به استقلال و امنیت بیش از 200 هزار شهید تقدیم اسلام کرده است و برای حفظ این استقلال و امنیت خارج ازمرزهای کشور ، شهیدان زیادی را نیز به عنوان شهید مدافع حرم اهدا کرده است .
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی در پدید آوردن گروه تروریستی داعش برای لکه دار کردن چهره نورانی اسلام ،افزود: مدافعان حرم با تکیه بر فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت وارد عرصه مبارزه با جریان نفاق شده و پیروزی را نصیب جهان اسلام کردند.
سخنگوی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز به واسطه تلاش و ایستادگی ملت ایران ، لرزش های امنیتی بی سابقه ای در پایه های رژیم اشغالگر قدس افتاده و وعده رهبر معظم انقلاب در این که این رژیم کودک کش ، 25 سال آینده را نمی بیند ، محقق خواهد شد.
وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی امروز قادرند تا از جغرافیای کشور، آرمان های انقلاب و تمامی دوستداران انقلاب دفاع کنند و با اقتدار مسیر پیشرفت و توسعه را طی نمایند.
وی با اشاره به کینه توزی رژیم عربستان سعودی با امت اسلامی گفت: ملت ایران جفای سعودی ها در حق خود فراموش نمی کنند و یقینا یک روز امت اسلامی متوجه ظلم این رژیم نسبت به دنیای اسلام می شوند.
وی با اشاره به حمله تروریستی چابهار گفت : گروهک های تروریستی بیشتر با سرویس های امنیتی بیگانه مانند عربستان مرتبط هستند و همواره تلاش می کنند که در مناطق مرزی ما ناامنی ایجاد کنند.
شریف افزود: در این عملیات یک خودرو انتحاری تلاش داشت که خود را به یکی از مقرهای نیروی انتظامی برساند ه که پیش از هر گونه اقدام ، توسط ماموران نیروی انتظامی هدف قرار گرفت.
وی افزود: در اثر انفجار این خودرو ، تعدادی از پرسنل انتظامی به شهادت رسیده و تعدادی نیز به مجروح شدند ، ضمن آن که عوامل انتحاری به هلاکت رسیدند.
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این حمله با پاسخ کوبنده همراه خواهدشد و گروه های پشتیبان کننده آن ها نیز تنبیه می شوند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.