محسن خرمی شریف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای ایجاد جلوه‌های بصری، زیباسازی معابر اصلی شهر و افزایش ضریب امنیت، روشنایی بلوار اصلی شهر تأمین شد.
وی گفت: با افزایش روشنایی معابر اصلی، علاوه بر کاهش حوادث جاده ای، از میزان وقوع جرائم شبانه نیز کاسته می شود از این رو با برنامه ریزی صورت گرفته و تأمین اعتبار لازم ، لامپ های 170 تیر چراغ برق بلور اصلی تعویض و نوسازی شد.
وی تصریح کرد: قرچک محل عبور خودروهای سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به سمت تهران است از این رو، تأمین روشنایی معابر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ضمن آن تردد تعداد زیادی از خودروهای عبوری، موجب کدر شدن حباب چراغ ها می شود که شستشوی آن ها نیز بر افزایش میزان روشنایی معابر نقش به سزایی دارد.
شهردار قرچک همچنین از مزین شدن دیواره های این شهر به نام و یاد شهدای خبرنگار خبر داد.
وی افزود: به ‌منظور ترویج هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، به ‌ویژه شهدای خبرنگار و آشنایی مردم و به‌ویژه جوانان با این شهیدان سرافراز ایران اسلامی ، تصاویر مربوط به شهدای خبرنگار در دیواره های معابر اصلی شهر رسم شد.
شریف افزود: جامعه رسانه‌ای تلاش بسیاری برای تنویر افکار عمومی و بیان خدمات نظام داشته اند و به پاس زحمات و تلاش های این افراد که شهدای بسیاری را تقدیم راه اعتلای ایران اسلامی کرده اند، تصویر آنان زینت بخش معابر شهر قرچک شده است.
شهردار قرچک از شهروندان خواست از نصب پوستر، تراکت و هرگونه تبلیغات بر روی دیوارها و معابر شهری خودداری کنند.
شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.