به گزارش ایرنا، عباسعلی سعیدیان روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که با حضورنصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت:
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، خدمت رسانی بهتر به مردم می تواند شایسته ترین راه برای دلبسته کردن آنان به نظام باشد.
وی افزود: به فرموده امام راحل ، خدمت به انسان در اصل خدمت به خداوند است لذا رفع مشکلات مردمی که بهترین انسان های روز زمین هستند می تواند کارکردهای نظام را بیش از هر زمان دیگر به اثبات برساند.
وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع گفت : مسئولان موظفند تا بر اساس قانون ، مشکلات مردم را حل کنند ، خدمات نظام طی 40 سال گذشته را احصا کرده و بر اساس تکلیف به مردم بازگو کنند تا دلبستگی مردم به نظامی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده بیشتر شود.

*غفلت از ارزش های انقلاب دشمنان را جسورتر می کند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم تبیین ارزش های انقلاب گفت : غفلت از این ارزش ها دشمنان انقلاب را در هجمه به نظام جسورتر می کند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود : بسیاری از جوانان ایران اسلامی انقلاب را ندیده و شرایط پیش از کشور را درک نکرده اند لذا مسئولان وظیفه دارد تا ارزش های اسلامی حاکم بر کشور را به نسل جوان منتقل کرده و آن را بازگو کنند.
وی اظهار داشت: نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگر در معرض هجمه تبلیغاتی بدخواهان نظام قرار دارند و اگر برای مقابله با این توطئه نرم چاره ای اندیشیده نشود، دشمنان به مقصد شوم خود در صدمه زدن به نظام می رسند.
امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد:دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است که با بهره گیری از فضای موجود در کشور ، خدماتی که در طول 40 سال گذشته نصیب کشور شده بیان شود و مردم بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام آشنا شوند.
وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: استفاده از فضای مجازی در بیان دستاوردهای نظام یکی از مصادیق آتش به اختیاری است که رهبر معظم انقلاب از آن یاد کرده اند ، هر کس به اندازه توان خویش باید از این فضای در جهت بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی استفاده کند.
تهرام/ 7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.