به گزارش ایرنا، مسابقات المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در 78 رشته با حضور بیش از 500 هزار ورزشکار دختر و پسر از 31 استان در رده های سنی 12 تا 16 سال از 28 آبان ماه آغاز شده است .
رئیس هیات ژیمناستیک استان تهران روز دوشنبه به ایرنا گفت: این مسابقات از 28آبان تا چهارم آذر در استان اردبیل برگزارشد که 66 ورزشکار دختر از 20 تیم در این دوره شرکت داشتند.
روح الله وین تصریح کرد: در بخش رده بندی تیمی نیز تیم تهران، البرز و خراسان رضوی توانستند جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.
وی به بخش انفرادی مسابقات درحرکات زمینی اشاره کرد و گفت: حنانه عطایی نسب (خراسان رضوی) و ستایش رونقی (البرز) مشترکا اول، مقام دوم ندارد و مریم بهاری از فارس سوم شد.
وین ادامه داد: در بخش موازنه نیز فاطیما محمودپور (لرستان)، تینا آقاجری (تهران) و نیکا نکوزاد (تهران) و در بخش پارالل نیز نیکا نکو زاد (تهران)، هنگامه هادیانی (خراسان رضوی) و تینا آقاجری (تهران) اول تا سوم شدند.
رئیس هیات ژیمناستیک استان تهران تصریح کرد: در بخش خرک نیز نازنین زهرا شیخ شجاعی (گلستان)، حنانه عطایی نسب (خراسان رضوی) و هنگامه هادیانی (خراسان رضوی) و همچنین در بخش قهرمان قهرمانان(مجموع چهاراسباب) نیز نیکا نکوزاد (تهران)، هنگامه هادیانی (خراسان رضوی) و پارمین روح بخش (تهران) جایگاه برتر را بدست آورند.
نخستین مرحله المپیاد ورزشی کشور از 28 آبان ماه آغاز شد که با نظر وزارت ورزش و جوانان؛ استان تهران در هشت رشته ورزشی از جمله دو ومیدانی، فوتبال، بولینگ، اسنوکر، موتور سواری، گلف، شیرجه و قایقرانی میزبان این دوره خواهد بود.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.