به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار بهرام حسینی مطلق در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر بار دشمنان توطئه ای علیه ملت و کشور ایران چیدند که بر بار با شکست مواجه شدند.
وی یادآور شد: امروز کشور ایران توانسته با روحیه بسیجی و شهادت طلبی ملت بر دشمنان پیروز شود و همین پیروزی های پی در پی موجب خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از حرم و شهید مدافع حرم امروز یک افتخار بزرگ برای ملت ایران به شمار می رود و دشمنان بدانند این افتخار در منطقه توسعه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: امروز کشور ایران از قدرت دفاعی ارزنده و تاثیرگذاری برخوردار بوده که این اقتدار به دلیل دارا بودن تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی است.
سردارحسینی مطلق عنوان کرد: ایران به عنوان یک کشور اثرگذار در منطقه شناخته شده که بر همین اساس دشمن سعی دارد تا اقتدار و عزت ملت ایران را تضعیف کند اما هرگز موفق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه حضور داعش در منطقه موجب اقتدار مقاومت شده است، گفت: آمریکا و همدستانش ادعا می کنند که با داعش می جنگند در حالیکه آنها در عمل از داعش حمایت می کنند.
فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات استکبار جهانی سکوت کرده اند و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.
تهرام/1970/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.