به گزارش ایرنا، حبیب الله طاهر خانی روز پنجشنبه در ملاقات حضوری با متقاضیان مسکن مهر در شهر پردیس اظهار داشت: پرونده متقاضیان پس از بازدید از این شهرها در صورت انتخاب و پذیرفتن انتقال، به این شهرها منتقل می شود و فرآیند ثبت نام، تکمیل آورده و انتخاب واحد در آن شهر انجام خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اهمیت موضوع مسکن مهر پردیس خاطر نشان کرد: با همت مضاعف‌ و پیگیری‌هایی که در سطح عالی دولت و مجلس در حال انجام است، تلاش می‌کنیم تا مسائل کلان مسکن مهر پردیس را که نیازمند تامین منابع مالی در حوزه‌های آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت‌ها و زیربناها است را حل کنیم.
طاهر خانی با اشاره به بودجه تصویبی اظهار داشت: در اصلاحیه بودجه سال 97 و در بودجه پیشنهادی سال 98 رقم‌های خوبی در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه افزود: در صورت تصویب این پیشنهادات، تا پایان سال جاری و همچنین در سال آینده، تحولات جدی‌تری را در حوزه مسکن مهر پردیس شاهد خواهیم بود.
معاون وزیر راه و شهر سازی عنوان کرد: بخش عمده این مبحث مربوط به تامین منابع و جبران عقب‌ماندگی در آماده‌ سازی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت‌ها است که امیدواریم با دریافت اعتبار از منابع عمومی و دریافت مجوز هزینه کرد از منابع داخلی، تامین اعتبار در موضوع مسکن مهر مناسب تر شود.
وی در ادامه با بیان اینکه بررسی مشکلات مردم از اولویت‌های اصلی ما است افزود: مسائل مطرح شده در این نشست‌ها کمک خوبی برای تصمیم گیری مدیران است در نشست‌های تصمیم‌گیری، مسائل به صورت کلان دیده می‌شود اما در نشست با متقاضیان به صورت دقیق و جزیی می‌توان مشکلات را بررسی کرد.
گفتنی است در این نشست اعضای هیات مدیره و مجمع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت عمران به منظور بررسی مشکلات متقاضیان حضور داشتند.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد و بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.