به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان این استان امروز قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش و در بعد از ظهر با افزایش ابر و در مناطق غربی و شمالی استان همراه با بارش پراکنده است.
از اوایل شب جمعه و در روز شنبه با فعالیت سامانه بارشی در برخی ساعت ها بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
بر این اساس پیش بینی طی سه روز آینده هوای استان تهران پنجشنبه در امین آباد به کمترین درجه می رسد و منفی دو درجه برای آن ثبت می شود در مقابل بیشترین دما 20 درجه سانتی گراد برای ورامین و فرودگاه امام به ثبت می رسد.
طی روز جمعه کمترین دما با منفی سه درجه برای فیروزکوه و بیشترین دما با 19 درجه سانتی گراد برای فروگاه امام پیش بینی می شود.
همچنین بر اساس این گزارش روز شنبه فیروزکوه با منفی سه درجه و فرودگاه امام با 15 درجه به ترتیب کمترین و بیشترین دما را به نام خود ثبت می کنند.
طی 24 ساعت گذشته سردترین منطقه استان تهران با منفی دو درجه فیروزکوه و گرمترین منطقه فرودگاه امام خمینی(ره) با 16 درجه ثبت شده است.
تهرام/3001/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.