به گزارش ایرنا، سردار بهروز اثباتی شامگاه چهارشنبه در 'جشن بزرگ وحدت و بصیرت' به مناسبت هفته بسیج در روستای گلحصار باقرشهر اظهار داشت: زنان به ویژه خواهران بسیجی با بصیرت و بینش خود نقش بسیار مهمی در دور کردن معضلات و مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان را دارند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «شاکله اصلی بسیج بصیرت است»، عنوان کرد: زنان بسیجی با بصیرت و بینش مثال زدنی خود می توانند همسران، فرزندان و خانواده خود را از مشکلات مصون کنند.
اثباتی ادامه داد: امروز نباید مردم گول گنبد تبلیغاتی آمریکایی ها در فضای مجازی را بخورند بلکه باید بینش و آگاهی مسایل مختلف جامعه را بررسی کنند.
وی با اشاره به اینکه جوانان آمریکایی بر خلاف تصویر رسانه هایشان به دنبال معنویت هستند، تصریح کرد: جوانان آمریکایی امروز تشنه معرفت هستند به طوری که برای بدست آوردن آن شبکه های زیرزمینی تشکیل داده اند.
اثباتی ادامه داد: معرفت بسیجی بر سه عنصر ایثار، جهاد و شهادت استوار است، امروز بهترین فرصت برای اشاعه و صادرات فرهنگ و تفکر بسیجی به جهانیان است.
وی پیروزی مکرر جوانان یمنی، عراقی و سوری در مقابل قدرت های مستکبر جهانی را نتیجه اشاعه فرهنگ بسیجی در میان آنان دانست و افزود: دشمنان اسلام به شدت از ترویج فرهنگ بسیجی که بر عناصر ایثار، جهاد و شهادت استوار است، هراس دارند.
مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: بسیجیان ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و بدون هیچ چشمداشتی به کمک مظلومان از هر قوم و نژادی در جهان می شتابند.
وی با بیان اینکه ٤٠ سال قبل جهان دو قطبی بود و تمامی کشورها به شوروی و آمریکا تمایل داشتند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران معادلات جهان دوقطبی را به هم ریخت و صدای جدیدی مبتنی بر آموزه های اسلامی در جهان ایجاد کرد.
اثباتی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای صادرات سلاح، تفکر ناب اسلامی و مکتب انسان سازی را به ملت های جهان صادر می کند.
به گزارش ایرنا، جشن وحدت و بصیرت شامگاه چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار بهروز اثباتی مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از خانواده معزم شهدا و بسیجیان در روستای گلحصار بخش کهریزک برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.