به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، شکراله حسن بیگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با بیان اینکه باید امسال و سال آتی 6 خانه جوان در شهرستان های استان ساخته شود افزود: امسال باید سه خانه جوان و سال آینده نیز سه خانه جوان دیگر در استان ساخته شود.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و عملکردها از سوی دستگاه ها و فرمانداری ها گفت: مستندسازی از فعالیت ها ضعیف است درحالیکه عملکردها نتایج مثبتی در حوزه های مختلف از جمله امور جوانان در استان تهران دارد اما با مستندسازی و اطلاع رسانی قوی همراه نیست که باید این نقص مرتفع شود.
حسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اثرگذاری مثبت تشکیل مجمع مشورتی جوانان در استان تهران افزود: شکل گیری مجمع مشورتی جوانان با عضویت نمایندگان جوان 16 شهرستان استان همراه است.
وی ادامه داد:در میان مجمع مشورتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و نخبگان حضور دارند و برای نخستین بار در استان تهران آثار ارزشمند و مهمی در حوزه جوانان به همراه دارد و می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد.
سرپرست استانداری تهران گفت: ایجاد فضای بهره مندی از نظرات مشورتی جوانان در استان مهم و لازم است در کنار ارائه مشورت به جوانان امکان استفاده از نظرات آنها در کارگروه های تخصصی استانداری فراهم شود.

* هفته وحدت فرصتی برای تقویت حس همدلی و انسجام در جامعه است
حسن بیگی با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت گفت: وحدت یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز است به ویژه در این دوره زمانی که دشمن انواع توطئه ها از جمله جنگ اقتصادی و روانی را علیه نظام طراحی کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر همه اقلیت های دینی در کمال آرامش و امنیت در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند عنوان کرد: هفته وحدت و ولادت پیامبر گرامی اسلام به عنوان روز مهرورزی نیز نامگذاری شده است و گویای حس همدلی میان مسلمانان و اقلیت های دینی است و فرصتی فراهم می کند تا مسئولان نیز همدلی و انسجام در جامعه را تقویت کنند.
حسن بیگی افزود: از این فرصت ها باید استفاده و سعی کنیم انسجام جامعه را حفظ کرده و با تقویت ارتباط قوا در بدنه دولت اعم از سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه حس همدلی و وحدت را افزایش دهیم.
تهرام/3036/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.