به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه سعیدی امروز دوشنبه در دومین همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان پردیس اظهار داشت: شهرستان پردیس به عنوان یکی از شهرستان‌های پر ظرفیت در استان تهران شناخته شده است، یکی از دغدغه‎های مجمع نمایندگان تهران، پی‌گیری برای رفع مشکل مسکن مهر پردیس است که امروز به دغدغه و بحران ملی تبدیل شده است.
وی در ادامه افزود: تمام تلاش خود را به عنوان نماینده مردم پردیس انجام دادیم ولی هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است، قول‌هایی که از دولت گرفتیم، وزرایی که به خانواده دولت پیوستند خصوصا وزیر راه نیز مسکن مهر را در اولویت کاری خود قرار دادند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام مراحل اولیه طرح جدید دولت خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان تهران با کمک اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور کمیته ای متشکل از وزراتخانه‌های درگیر این مسئله با کمک دولت، ریاست سازمان برنامه و بودجه و با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر پردیس برای حل این مشکل تشکیل خواهند داد.
سعیدی ضمن تقدیر از امیراله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس عنوان کرد: شما یکی از سرمایه های ما در این شهرستان هستید و با توجه به تجربه کاری یقین دارم مشکلات را پشت سر می‌گذارید.
وی در ادامه افزود: با کمک مسولان شهرستان و دولت از این بحران گذر کرده و به قول خود برای تحویل خانه‌های متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس عمل کنیم.
نماینده مردم تهران گفت: شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و شورایاری‌های شهر پردیس بهترین و کم حاشیه ترین و پرکارترین شوراهای اسلامی در کشور هستند که جای تقدیر دارد و از طرف مجمع نمایندگان تهران و سایر مسئولان از شما تشکر می‌کنم و برای کمک در کنار شما در خدمت مردم شریف پردیس هستیم.
شهرستان پردیس بر اساس آمار سال 95 با 170 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد و در پایان واگذاری مسکن مهر جمعیت این شهرستان به 700 هزار نفر می رسد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.