به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم شیخ روز شنبه در نشست راهکارهای حفظ و انگیزش کارکنان در شرایط دشوار اقتصادی افزود: نوسانات ارزی ماه های اخیر تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی قدرت خرید کارکنان داشته و در همین زمینه اجرای مجموعه اقداماتی به منظور حمایت از کارکنان با خط درآمدی مشخص برای حفظ قدرت خرید در نظر گرفته شده است.
وی افزایش حق جذب، حقوق و دستمزد، تسریع در ارائه تسهیلات بانکی به کارمندان و کمک های غیر نقدی را از جمله این اقدامات برشمرد.
مدیرکل آموزش معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران نیز گفت: بیش از ٦٠ درصد نسبت به سال گذشته در پرداخت های انگیزشی افزایش داشته ایم.
سید مرتضی میرپور افزود: در بخش حقوق و دستمزد کارکنان هیچ خللی نداشته ایم و در شرایط بد اقتصادی حقوق کارکنان حتی زودتر از موعد نیز پرداخت شده است.
علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری ، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی نیز خواهان افزایش حقوق و دستمزد با توجه به شرایط موجود اقتصادی شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت موظف است تکالیف خود در قبال کارمندان را انجام دهد.
سلمان خدادادی افزود: عدالت در پرداخت حقوق باید محقق شود.
وی با بیان اینکه در ایران 18صندوق بازنشستگی داریم گفت: تمام این صندوق ها به غیر از یکی ورشکسته هستند و دولت حقوق بازنشستگان را پرداخت می کند.
تهرام/3225
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.