به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید قلعه نو اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم در حوزه های مختلف از هر موضوعی مهمتر است، چرا که مدیران برای خدمت رسانی به مردم انتصاب می شوند.
هدایت الله جمالی پور تاکید کرد: هر کسی که امروز به سمت جدیدی دست پیدا می کند باید با نزدیکی به مردم این فاصله ها را از بین ببرد.
وی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش های مختلف شهرستان ری اشاره کرد و یادآور شد: ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از دغدغه های جدی محسوب می شود که باید کاهش یابد.
جمالی پور افزود: موانع فعالیت کشاورزان و تولیدکنندگان باید برداشته شود تا این گروه بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.
وی تصریح کرد: مشکلات کار آفرینان برای فعالیت بخش خصوصی برداشته شود و در این زمینه نباید سلایق شخصی را بر قوانین ترجیح داد، چرا که این طرز تفکر مانع رشد و توسعه کشور می شود.
وی یادآورشد: امروزه برای فعالیت بخش خصوصی موانع و مشکلاتی وجود دارد که رفتارهای مدیریتی اشتباه موجب بروز این مشکلات شده است.
آیین معارفه بخشدار جدید قلعه نو امروز(پنج شنبه) با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از بخشداران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.
علیرضا صادقی پیش از این کارمند شهرداری باقر شهر و همچنین مدتی هم مسئول دفتر محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای 40 هزار نفر جمعیت است که در 20 کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده کشاورزی بخصوص در تولید گندم و جو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.