سرهنگ حسین فاضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از این باندها سه، دیگری 2 و یکی هم پنج سارق داشتند که هر 10 نفر دستگیر شدند.
وی یادآورشد: باند پنج نفره در امین آباد اقدام به سرقت از منزل می کرد که به تازگی شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
فاضلی اعضای این باندها را غیر بومی خواند و اظهار داشت: باند سارقان در امین آباد زنگ خانه هایی که احتمال حضور نداشتن صاحب خانه را داشت را می زدند و از حضور اشخاص در منزل به این طریق مطلع می شدند.
فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: در صورتی که کسی از خانه پاسخگوی صدای زنگ بود، سارقان آدرس اشتباهی را جویا می شدند و می رفتند و اگر کسی پاسخ نمی داد، در کمترین زمان وارد منزل می شدند.
وی خاطر نشان کرد: باند پنج نفره سارقان امین آباد، هفت مورد سرقت انجام دادند و در این موارد سعی بر سرقت اشیای قیمتی و جواهرات داشتند.
فاضلی ادامه داد: در آخرین مورد، ماموران انتظامی که به شکل محسوس و نا محسوس در تعقیب این باند بودند متوجه آنان حین ارتکاب جرم شدند.
فرمانده انتظامی فیروزکوه با بیان اینکه ماموران سارقان را که قصد فرار داشتند تعقیب کردند، گفت: اعضای این باند با اجرای طرح مهار در امین آباد متوقف و دستگیر شدند.
وی به مقاومت و درگیری اعضای این باند با ماموران پلیس اشاره و اضافه کرد: اعضای این باند به تمام سرقت های انجام داده خود، اعتراف کردند و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فاضلی به امنیت پایین برخی از منازل اشاره و تاکید کرد: شهروندان باید بخشی از منزل که به آسانی در دسترس است را با حفاظ و دیوار مسدود کنند و چنانچه با زنگ مشکوک خانه مواجه شدند، موضوع را به سرعت به پلیس 110 اطلاع دهند.
تهرام/9897/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.