کارشناس ورزش‌های رزمی ایران کسب عنوان قهرمانی ووشوکاران کشورمان در جام جهانی ساندا در چین را نتیجه برنامه محوری مدیران این فدراسیون عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " در مورد نتایج ملی پوشان ووشو کشورمان در جام جهانی ساندا در چین گفت: کسب 7 مدال طلا و نقره، کار بزرگی بود که توسط ووشوکاران ایران در چین، مهد ووشو جهان انجام شد که نقطه عطفی در تاریخ ورزش های رزمی کشورمان به حساب می‌آید.

وی افزود: علاوه بر مدال های رنگارنگ تیم مردان، خانم های تیم ایران و در راس آنها خانم منصوریان نیز موجبات خلق این افتخار تاریخی شدند که نشان می دهد فدراسیون ووشو به دو بخش مردان و زنان نگاهی یکسان دارد.

مربی کاراته کشورمان درباره عوامل کسب این افتخار تصریح کرد: علاوه بر توانمندی های بالای ووشوکاران ایران، باید به برنامه ریزی و نگاهد حمایتی مسئولان فدراسیون ووشو نیز اشاره کرد و آن را الگویی برای سایر فدراسیون ها دانست.

وی ادامه داد: اعتماد به جوانان یکی دیگر از فاکتورهای موفقیت ووشو در سال‌های اخیر است.  فدراسیونی که از مدیری جوان و تحصیلکرده بهره می‌برد و این جوانگرایی در تمامی ارکان فدراسیون و همچنین عرصه مربیان به خوبی دیده می شود.

شوکتی ادامه داد: ووشوکاران ایران با این نتیجه، باز هم شایستگی ها و توانمندی های خود را به منصه ظهور رساندند و باعث خوشحالی ورزش ایران و مردم عزیز کشورمان شدند.

این مدیر جوان ادامه داد: ورزش های رزمی به عنوان پرچمدار افتخارآفرینی ورزش کشورمان در میادین بین المللی، جهانی و المپیک هستند و همین مسئله، حمایت مسئولان ورزش از قهرمانان رزمی و مربیان‌شان را می طلبد.

شوکتی در پایان با اشاره به لزوم بهره گیری مدیران جوان در عرصه های مدیریتی ورزش کشور گفت: ورزش ما باید به سمت جوانگرایی و استفاده از مدیران جوان در مدیریت کلان حرکت کند که نمونه بارز این اتفاق مثبت را در فدراسیون ووشو می‌بینیم که امیدوارم با درایت مسئولان رده بالای ورزش، مدیران جوان و تحصیلکرده بیش از پیش در عرصه های مدیریتی به کار گرفته شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.