به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در پایان هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: مکاتباتی با شخص وزیر کشور داشتم و ایشان در این خصوص حساس بوده و معتقد به اجرای مر قانون است.
وی ادامه داد: وزیر کشور گفته که از دیوان محاسبات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام‌های لازم را در خصوص حضور افشانی در شهرداری تهران می‌گیرد و اگر اختلاف نظر بین آنها وجود داشته باشد، استفساریه را از مجلس خواهند گرفت.
هاشمی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم افشانی نظری غیرقانونی در خصوص ماندن در شهرداری تهران داشته باشد، تصریح کرد: وی بارها اعلام کرده که تا زمانی که شهردار است با قدرت به کار و خدمت رسانی به شهروندان ادامه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد که در صورت اعلام منع بکارگیری افشانی در شهرداری تهران، شورای شهر آماده است تا جایگزین او را در کوتاهترین زمان ممکن انتخاب کند.
رئیس شورای شهر تهران در خصوص سرانجام پرونده فردی که در مقابل شهرداری خودسوزی کرده بود نیز گفت: شخص فرماندار تهران پیگیر این پرونده است.
همچنین هاشمی در خصوص مصوبات امروز شورا تصریح کرد: موضوع دو فوریت برگزاری جلسات به صورت عادی و فوق‌العاده تا پایان سال در صحن مطرح شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 22 نفر از رؤسای مناطق به عنوان ذی حساب شهرداری و قائم مقام شهردار تهران در امر ذی‌حسابی رأی آوردند و یک جابجایی در کمیسیون ماده 20 داشتیم که مربوط به مشاغل مزاحم است و آن جابجایی هم رأی آورد.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.