سروان پاسدار محمد حیدری منش، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طزرح همزمان با سال تحصیلی توسط بسیج اصناف فیروزکوه، اتاق اصناف و بسیج دانش آموزی این شهرستان اجرا شده است.
به گفته وی این طرح تا اول مهرماه ادامه دارد.
به گزارش ایرنا طرح یک کاسب، یک دانش آموز به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش آموزان بی بضاعت و بازمانده از تحصیل اجرا می شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح صد هزار دانش آموز در سراسر کشور تحت حمایت مستقیم بازاریان قرار می گیرند؛ این طرح، در این مرحله 150 دانش آموز فیروزکوهی را شامل می شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت این کار انقلابی با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور اظهار داشت: در این طرح و رزمایش هزینه یک دانش‌آموز برای ورود به سال تحصیلی جدید که شامل کیف، کفش، لباس، لوازم التحریر و ... است که توسط کاسبان جهادی شهرستان تامین می شود.
به گفته وی این اقلام توسط بسیج اصناف و بسیج دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در قالب برنامه های حفظ انسجام گردان های بیت المقدس و اعزام گروه های جهادی بسیجیان برای خدمت جهادی به مردم حاشیه شهر و روستاها پیش‌بینی شده است.
به گفته این مسئول گروه‌های جهادی به صورت بومی در مناطق حاشیه‌ شهرها حضور پیدا خواهند کرد و در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، زیباسازی مدارس و خدمات پزشکی به مردم محروم خدمات‌رسانی می‌کنند.
فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند با 59 روستا، در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.