عیسی فرهادی عصر دوشنبه در حاشیه نشست کسبه بازار تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این نشست صمیمی تعدادی از کسبه و اصناف بازار تهران برخی از مشکلات خود را نسبت به صادرات، نواسات ارزی، 9درصد مالیات بر ارزش افزوده، مواد اولیه برای تولیدی ها، ترخیص کالاها در گمرک و موارد دیگر را مطرح کردند که جمع بندی این جلسه در کمیته هفتگی با حضور مسئولان گمرک، صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی در فرمانداری تهران انجام می شود.
وی با بیان اینکه در یک سال و نیم اخیر بیش از شصت و شش جلسه کاری با حضور اعضای شورایاری های مناطق شهر تهران انجام شده است گفت: بیش از 240 مصوبه از این جلسات تهیه و بیش از 50 درصد آنها اجرایی شده است.
فرماندار تهران تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که هر سه ماه یک بار موارد را جمع بندی و در جلسه ای با بازاریان مطرح کنیم.
همچنین امام جمعه موقت تهران در این مراسم با بیان اینکه مسئولان استان مستقیم درد و حرف بازاریان را گوش دهند گفت: یکی از وظایف مسئولان شنیدن دردهاست چرا که برای صاحب درد مهم است.
آیت الله کاظم صدیقی افزود: امروز بسیاری از بازاریان، کسبه و اصناف تهران از نزدیک مشکلات موجود در صنف های خود را مطرح کردند که در پایان هر سه ماه گزارشی از سوی مسئولان بیان خواهد شد.
حسن عالمی امام جماعت مسجد بازار و عضو خبرگان رهبری نیز اظهار داشت: امیدوارم مطالب به مسئولان منتقل و برای حل موارد اقدامات لازم انجام شود.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: از بازاریان درخواست دارم تا هرچه سریعتر کمیته اقتصادی در اتحادیه و اصناف تهران تشکیل دهند تا بتوانیم در جلسات هیات دولت اقدامات لازم را انجام دهیم.
قاسم نوده فراهانی افزود: مشکلات مطروحه امروز از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری خواهد شد.
نشست بازاریان عصر امروز با حضور تعدادی از بازاریان، اصناف، کسبه در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران برگزار شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.