به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمدرضا یزدی روز شنبه در نشست خبری گفت: پیکرهای این شهدا از ساعت 9 صبح روز سوم محرم الحرام از مقابل دانشگاه تهران در مسیر خیابان حافظ و پس از آن به سمت معراج شهدا تشییع خواهند شد.
وی ادامه داد: در تاریخ 21 شهریور نیز بعد از نماز مغرب و عشا در موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، مراسمی به عنوان شبی با شهدا برگزار خواهد شد.
یزدی اظهارداشت: از بین این شهدا پیکر 17 شهید شناسایی شده که هفت شهید مربوط به تهران و 10 شهید دیگر مربوط به شهرستان ها است.
این مقام مسئول همچنین احتمال داد که پیکر 45 شهید دیگر نیز شناسایی شود.
یزدی با بیان اینکه 26 شهریورماه مصادف با هفتم محرم پیکر شهدای شناسایی شده به زادگاهشان در شهرستان ها انتقال خواهد یافت افزود: سپاه پاسدارن هر استان برنامه ریزی های مربوط به تشییع این شهدا را انجام خواهد داد.
وی ادامه داد: این شهدا در عملیات های شلمچه، مجنون، کربلای 5، والفجر 8، والفجر یک، فکه شرهانی، جزیره بوارین، نفت شهر و سومار به شهادت رسیده اند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران افزود: تمام این شهدا ابتدا در تهران تشییع می شوند و پس از آن به استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه و مازندران منتقل می شوند.
تهرام/1109/ 3225/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.