اردوغان افزود: حمله به اقتصاد کشور هیچ فرقی با حمله به اذان و پرچم کشورمان ندارد؛ هدف آنها به زانو در آوردن ترکیه و ملت ترکیه است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس جمهور ترکیه در پیام خود به مناسبت عید قربان تاکید کرد که حمله اقتصادی علیه کشورش هیچ فرقی با حمله به اذان و پرچم ندارد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در پیام خود ضمن تبریک عید قربان به مسلمانان جهان تاکید کرد: حمله به اقتصاد کشور هیچ فرقی با حمله به اذان و پرچم کشورمان ندارد؛ هدف آنها به زانو در آوردن ترکیه و ملت ترکیه است.

وی در ادامه تصریح کرد: هفته آینده نود و ششمین سالگرد پیروزی 30 اوت ترکیه است از مظاهر ایستادگی حمایت از میهن است و بار ملت غیور ترکیه در کودتای نافرجام 15 جولای ثابت کردند که برای حمایت و حفاظت از کشور حاضرند جان خود را فدا کنند. 

اردوغان افزود: حمله به اقتصاد کشور هیچ فرقی با حمله به اذان و پرچم کشورمان ندارد؛ هدف آنها به زانو در آوردن ترکیه و ملت ترکیه است. آنها می خواهند ترکیه را به اسارت خود در بیاورند. ما کشوری نیستیم که گردن خم کنیم. ما ترجیح می دهیم به جای اینکه زنجیر به گردن مان بزنند، گردن مان بریده شود.

وی عنوان کرد: آنها تلاش کردند تا با معضل تروریسم، گروه های خائن و هزار و یک مکر و دسیسه و نیرینگ ما را از پای در بیاورند اما موفق نشدند و این بار دست به توطئه اقتصادی زده اند اما به زودی خواهند دید که باز هم شکست خواهند خورد.

اردوغان در ادامه گفت: کشور ما توانمندی، قدرت و امکانات مقابله با تمام مشکلات را دارد. تنها کافی است که اتحاد، همبستگی و برادری خود را حفظ و یکدل و یکصدا از ترکیه حمایت کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.