یک نظامی صهیونیستی که پنجشنبه گذشته در کرانه باختری توسط یک فلسطینی با سنگ از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود به هلاکت رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک نظامی صهیونیستی که پنجشنبه گذشته در کرانه باختری توسط یک فلسطینی با سنگ از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود به هلاکت رسید.

ارتش رژیم اشغالگر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «رونیت لوبارسکی» از واحد نیروهای ویژه امروز صبح و در پی زخمی شدنش از ناحیه سر با ضربه یک سنگ سنگین در جریان عملیات بازداشت شبانه فلسطینی ها در کرانه باختری به هلاکت رسید. این نظامی صهیونیست در پی زخمی شدنش به بیمارستان«هداسا» در قدس اشغالی منتقل شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه امروز خود تأکید کرد که هدف از یورش شبانه نظامیان این رژیم به اردوگاه الامعری بازداشت دو فلسطینی مسلح بوده است.

منابع فلسطینی نیز روز پنجشنبه اعلام کرده بودند که این نظامی طی عملیات بازداشت دو فلسطینی در اردوگاه آوارگان «الامعری» در «رام الله» زخمی شده است.

بنابر این گزارش، نیروهای اشغالگر به شکل منظم شبانه به مناطق مختلف کرانه باختری که در کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین است حمله می کنند و فلسطینی ها را به بهانه های مختلف بازداشت می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.