دادگاه بدوی در تونس ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به این کشور را به منظور شرکت در رقابتهای جهانی تکواندو که قرار است در شهر «حمامات» در تونس برگزار شود را ممنوع اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از وبسایت مغرب نیوز،دادگاهی در تونس روز گذشته- پنجشنبه- ورود ورزشکاران رژیم صهیونیستی به این کشور را به منظور شرکت در رقابتهای جهانی تکواندو که قرار است در شهر «حمامات» در تونس برگزار شود را ممنوع اعلام کرد.

 این در حالی است که پیش از این «هیات ملی حمایت از مقاومت و مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی» پرونده ای در دادگاه بدوی تونس علیه «احمد قعلول » رئیس فدراسیون تکواندوی این کشور و رئیس کمیته برگزاری مسابقات بین المللی تکواندو در شهر حمامات تشکیل داده و خواستار جلوگیری از دعوت ورزشکاران صهیونیستی و همچنین هرگونه استقبال از آنان شده بود.مسابقات بین المللی تکواندو از 6 تا 13 آوریل جاری  در شهر حمامات تونس برگزار می شود.

فدراسیون جهانی تکواندو پیش از این فهرست اسامی شرکت کنندگان در این مسابقات را منتشر کرده بود که نام چهار ورزشکار از فلسطین اشغالی به چشم می خورد و این باعث واکنش شدید مردم تونس شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.