در کتاب«آتش و خشم: کاخ سفید در دوران ترامپ»به قلم «مایکل وولف»جزئیات زیادی فاش شده است که تأکید می کند ایوانکا برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری در آمریکا کاملا جدی است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، «من اولین رئیس جمهور زن آمریکا می شوم و نه هیلاری کلینتون»این جمله ای است که ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا طی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 گفت و بسیاری آن را یک شوخی فرض کردند اما اکنون به نظر می رسد که این جمله شوخی نیست و ایوانکا ترامپ در عمل برای رئیس جمهور شدن تلاش می کند.

در کتاب«آتش و خشم: کاخ سفید در دوران ترامپ»به قلم «مایکل وولف»جزئیات زیادی فاش شده است که تأکید می کند ایوانکا برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری در آمریکا کاملا جدی است.

این کتاب که اخیرا در آمریکا چاپ شد و به زودی(هفته آینده) در بازار کتاب عرضه می شود  سر و صدای زیادی به راه انداخته است و روزنامه گاردین و مجله نیویورک قطعه هایی از آن را منتشر کردند که اسرار و جزئیاتی را از نزاع در کاخ سفید فاش می کند. انتشار این کتاب خشم ترامپ و خانواده اش را برانگیخته است.

در این کتاب وولف می نویسد که ایوانکا و «جارد کوشنر» شوهرش بر سر آغاز ایفای نقش شان در شاخه غربی کاخ سفید به توافق رسیدند و نصیحت هایی که نزدیکان شان به آنها دادند را نادیده گرفتند و این یک تصمیم مشترک زن و شوهر است و حتی نوعی کار مشترک به شمار می رود».

وولف در ادامه می نویسد: زن و شوهر با یکدیگر به توافق رسیدند که ایوانکا در صورت به وجود آمدن فرصتی در آینده برای ریاست جمهوری کاندید شود.

در این کتاب همچنین به جمله ای که ایوانکا طی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 مرتب تکرار می کرد نیز اشاره شده است و آن جمله این است:« من اولین رئیس جمهور زن در آمریکا خواهم شد و نه هیلاری کلینتون».

وولف در کتابش تأکید کرد: این تلاش ها حیرت «استفان بانون» مشاور سابق ترامپ را که از شنیدن خبر این توافق دچار وحشت شد، برانگیخت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.