انصار الله تأکید کرد که این موشک بالستیک نشست رهبران عربستان سعودی داخل کاخ «الیمامه» در ریاض را هدف قرار داده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از رویترز،انصار الله یمن اعلام کرد که یک موشک بالستیک به ریاض پایتخت عربستان شلیک کرده است.

انصار الله تأکید کرد که این موشک بالستیک نشست رهبران عربستان سعودی داخل کاخ «الیمامه» در ریاض را هدف قرار داده است.

الاخباریه عربستان نیز مدعی شد که یک موشک بالستیک بر فراز ریاض هدف قرار گرفت و منهدم شد.

العربیه نیز مدعی شد که ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی یک موشک بالستیکی را در جنوب شهر ریاض منهدم کرد. این در حالی است که برخی از فعالان در شبکه های اجتماعی تصاویری را منتشر کردند که دود غلیظی را بالای شهر ریاض نشان می دهد.

این در حالی است که رویترز گزارش داد که صدای انفجار مهیبی در ریاض شنیده شد و دود غلیظی نیز مشاهده شده  که به آسمان رفته است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن نیز اعلام کرد که انصار الله یک موشک از نوع«برکان 2اچ» به کاخ الیمامه در ریاض شلیک کرده است.

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که صدای انفجار مهیب اندکی پیش از موعد اعلام بودجه عربستان شنیده شده است.بودجه عربستان طبق معمول توسط ملک«سلمان بن عبدالعزیز» از کاخ الیمامه اعلام می شود.

یک منبع نظامی در ارتش یمن نیز با اشاره به جزئیان جدید درباره این موشک گفت که این موشک بالستیک برای هدف قرار دادن نشست بزرگی در کاخ الیمامه شلیک شده است.

این منبع افزود که تصمیم برای شلیک موشک پس از آن اتخاذ شد که اطلاعاتی به دست آمد مبنی بر برگزاری نشست بزرگ حکومت عربستان در کاخ الیمامه به دست رسید.

از سوی دیگر انتظار می رود که «عبدالملک الحوثی» رهبر انصار الله عصر امروز سخنرانی کند و درباره شلیک این موشک بالستیک به ریاض اظهار نظر کند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.